Wednesday, November 9, 2011

ma IAAS ma entry garda dherai sanga vet vayo, jas madhya political fox haru dherai vetinthe, bt malai tyesto kehi pani man naparne. Ma 066 B.S. ma Rampur iaas clg gaye, Mangsir ko jado ma. Malai 1 jana kalo kalo face vayeko keta le bus bata jharne bittikai mero jhola samatdai campus gate vitra lagyo, ma achamma pare 'haina k garya ho yo man6e le, sayad service man ho ki' vanne thane and pa6i gayera usaile mero entrance form fill up gare, n malai basne kotha dekhaidiye. Kotha ko abasta lastai najuk dekhinthyo, jamma 3 khat bt sutnu parne 10 jana re, baba!
Balla balla 2 khat jodera 6/7 jana sutyau, n ghar bata kapada lageko thiyana maile, ratvari jado le khatta vo!
Tyespa6i ma basna nasakine vanne thanera arko din bihan 6 baje nai, kuhiro ma bata khojdai ktm tira lage!
Ani jaba entrance vo-bihan 8am ma baba, jado le hat kamera hairan vako ni, entrance sakera ghar tira lagiyo. Rati result aaye6, mero name thulo vayera listout vaye6. N maile antai padai suru garne nidho gare,
...
...one year later.
Vadra ko mahina thiyo kya sayad jab ma ktm ma Nepal Army join garne sur ma thiye n tyesai bela mero mama le entrance form khule ko jankari dinuvo_ani ma pani antim din vayeko huda arko din saberai Rampur lage n pugepa6i puranai style ma form vare bt yo pali maile mero jhola kasailai pani samatna diena n ma aafai sur gardai thiye. Tyestai bela mero iaas aauda ko 1 yr pahila ko dost vet vo, Santos pathak. And usle malai aafu vayeko room ma lagyo n ma uskai rum ma basna thale bt tyo rum ma pani soche vanda dherai student thiye, maile soche yespali ni name inlist hune vayena, niras hudai thiye, padne man lagekai thiyena tyestai bela, maile ma jstai khattam sathi vete undone n undone, done n done , hero dai, mastr sab etc. Ani Rampurka dinharu sajilai bitna thale, daily joking n canteen ma basne hami haru Rampur ko GYM club and najikai vayeko restura ma jane n mo:mo khane, ani kahile maize field ma gayera maize plant haru herne, makai vachidine, kahile ma6a palne thauma din var hune, n kahile najikai raheko kholso ma ma6a marna aaune ko bal6i magera ma6a marera khana khane 'maiju' ka lagera polna dine. Hami yestai gardai entrance dine din kurdai thiyau,
...
Rat var Bhoot ko kura garera Raju(mastr) le entrance dekhi jhanai dar lagne garauna thalo. ..
..
Entrance ko din thiyo, ma saberai bathroom paseko thiye, bathroom ko dhoka ma 1 hat lamo sarpa pasna khojdai rahe6, maile dekheko thiyena, jhyaaappp dhoka lagauda sarpa chyappiyera marna puge6. Aama ksto dar ani achammma lagya?
Sab jana dahi(curd) khayera saiet nikalera entrance dine hall ma gayau, mero vet. Campus tira pare6. Maile soche astinai pani tyai hall ma xam dida name niskena ra yo pali pani sayad tyestai hune wala thyo. Entrance diyeko rat hami tyetai basyau rat var tas khelne n film herne garera!
>jaba rat ko 11 bajyo result publis vaye6. Malai dar lagdai thyo aba mero 12 bajne vo vanera bt ranking ma ramrai vayeko le, Bsc Ag. Padna paune jasto lagna thalyo. _
___
2068/magh/05 sayad Wednesday thiyo, ma ani mero dad Lamjung, Sundarbazar pugyau. Sara kura haru ulto palto jasto lagyo, khai kina ho?
Magh 6 gate nai campus ma jhagada parera campus 15 din banda hune vo , maile ktm ma xam dine tayari garnu thiyo, thats why aru sabai ghar gayepani ma lamjung mai base, tyo anjan thauma ma eklai, sabai senior student haru ghar tirai thiye, din vari 'BOHORA-HOSTL' ko dark room ma basda basda ma ta 8th day ma Typhoid ko sikar vaye, n pa6i keta haru sabai aauda khusi le majjale hasda hasda mero rog pani niko vaye6. Pa6i weekly nepali film herne ani paudi ma jane, ghumna jane n hostel ko 6t ma basne, khelne, uf f f! Nothing more than that. =>

categories.
1. Political discrimination.
2. Open dating.
3. Tension free five month.
4. Exam fever one month.
5. Local tomato.
6. Rock garden dating.
7. Wild party(birthday and other treat)
8. Sleeping beauty.
9. (lekhna milena) ...to be continue!
*IAAS ma yeuta manis khojirahe6u_ vete pa6i 9 and 10...THANK YOU!

No comments:

Post a Comment