Wednesday, November 9, 2011

ma IAAS ma entry garda dherai sanga vet vayo, jas madhya political fox haru dherai vetinthe, bt malai tyesto kehi pani man naparne. Ma 066 B.S. ma Rampur iaas clg gaye, Mangsir ko jado ma. Malai 1 jana kalo kalo face vayeko keta le bus bata jharne bittikai mero jhola samatdai campus gate vitra lagyo, ma achamma pare 'haina k garya ho yo man6e le, sayad service man ho ki' vanne thane and pa6i gayera usaile mero entrance form fill up gare, n malai basne kotha dekhaidiye. Kotha ko abasta lastai najuk dekhinthyo, jamma 3 khat bt sutnu parne 10 jana re, baba!
Balla balla 2 khat jodera 6/7 jana sutyau, n ghar bata kapada lageko thiyana maile, ratvari jado le khatta vo!
Tyespa6i ma basna nasakine vanne thanera arko din bihan 6 baje nai, kuhiro ma bata khojdai ktm tira lage!
Ani jaba entrance vo-bihan 8am ma baba, jado le hat kamera hairan vako ni, entrance sakera ghar tira lagiyo. Rati result aaye6, mero name thulo vayera listout vaye6. N maile antai padai suru garne nidho gare,

No comments:

Post a Comment